Ostoskori

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Yleistä

Miten lisäosa asennetaan omaan kauppaani?
Asennusohjeet lisäosille löydät Asennusohjeet-sivulta.

 

Voinko testata maksutapahtumaa ennen kaupan julkaisua?
Maksumoduulien testitunnukset löydät seuraavista linkeistä:

Paytrail
Maksuturva
- Checkout (pyydä testitunnukset asiakaspalvelusta)

 

En pääse asennuksen jälkeen lisäosan asetuksiin
1. Tyhjennä Magenton välimuistit asennuksen jälkeen.
2. Kirjaudu ulos hallintapaneelista ja takaisin sisään.


Prinetti

Mistä saan uuden eChannel-tunnuksen Prinetiin?

Uuden eChannel-tunnuksen saat ottamalla yhteyttä Postiin, tuki@prinetti.net.

 

Voinko käyttää Prinetti-tiliäni testauksessa?

Valitettavasti tarvitsen testausta varten erillisen testitilin, jonka saat ottamalla yhteyttä Postiin, tuki@prinetti.net. Kun asetat testitunnukset, muista vaihtaa Test mode -asetus tilaan "Yes".

 

Prinetti antaa virheen "Reititystietoa ei löydy", kun yritän tulostaa osoitekorttia.
Tarkista Prinetin asetuksista Lähettäjän sopimustunnus. Itellalta pitää pyytää erikseen tunnukset Lemonlinen Prinetti-integraatioon, Prinetin web-version tunnukset eivät toimi integraatio-osassa.


Miksi toimitustavan valinta ei tarjoa asiakaalle ilmaista toimitusta, vaikka hänen ostoksiensa loppusumma ylittää asettamani rajan?

Printetin asetuksiin asetettava raja on välisumman veroton arvo.


Postiennakko

- Tilauksen "Total due"-rivillä täytyy olla arvo, jotta Postiennakkomaksu näkyy osoitekortissa.

- Postiennakkomaksu ei tulostu osoitekorttiin, jos tilauksesta on manuaalisesti luotu lasku sillä "Total due" on tällöin 0 €.

 

Pystynkö mitenkään tulostamaan Postiennakkomaksun sisältävää osoitekorttia, jos "Total due" on 0 €?

Postiennakkomaksun sisältävän osoitekortin voi käydä tulostamassa Prinetin omassa käyttöliittymässä.

 

SmartPost

Miksi SmartPostin etsi-kenttä ei näy kassalla?

SmartPostin asennusohjeet löydät täältä. Seuraaamalla asennusohjeita ja tekemällä tarvittavat muutokset saat kentän näkyviin.

 

Matkahuolto Connector

Asiakaani valitsi toimitusvaksi Matkahuollon. Miksi hän ei voi vapaasti etsiä haluaamnsa noutopistettä?

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista. Moduuli hakee automaattisesti toimitusosoitteen perusteella viisi lähintä noutopistettä, joista asiakas voi valita haluansa noutopisteen.

 

Paytrail

Miten maksutavan valintasivun ohitus toimii?
Tämä on Paytrailin maksullinen palvelu, jolla voidaan ostotapahtumassa näyttää Paytrailin maksutavat suoraan Magenton kassalla, eikä käyttäjää ohjata erilliselle maksutavan valintasivulle.

 

Miten saan Paytrailin Maksusivun ohitus -moduulin käyttööni?

Jotta Paytrailin Maksusivun ohitus -moduulin saa käyttöön, täytyy tehdä sopimus Paytrailin kanssa.

 

Miksi Paytrailin Maksusivun ohitus -moduuli ei toimi?

Varmista, että olet mahdollistuanut (enable) kaikki maksutavat. 

 

Tekninen tuki ja konsultaatio

Mitä jos kohtaan ongelmia lisäosan käytön kanssa?

Mikäli et löydä kysymyksiisi vastausta asennusohjeista tai tältä sivulta, voit lähettää meille tukipyynnön erillisellä lomakkeella.

Tarjoamme myös korkealaatuista teknistä konsultointia. Jos tarvitset apua esimerkiksi moduulien asentamisessa, integroimisessa tai apua vianselvitykseen, ota meihin yhteyttä tukipyyntölomakkeemme kautta. Kuvaile samalla ongelmasi mahdollisimman yksityiskohtaisesti, jotta voimme antaa sinulle tarjouksen konsultaation hinnasta. Konsultoinnin hinta määräytyy kulloinkin voimassa olevan tuntihinnan mukaisesti.